دیجی مایکت یک سرویس همه جانبه برای بازاریابی در موبایل و شبکه های اجتماعی است و ممبر های واقعی تلگرام ما که از طریق اپلیکیشن های ما جذب میشوند منحصر به فرد هستند
دیجی مایکت یک سرویس همه جانبه برای بازاریابی در موبایل و شبکه های اجتماعی است و ممبر های واقعی تلگرام ما که از طریق اپلیکیشن های ما جذب میشوند منحصر به فرد هستند
متعهد هستیم به انجام سریع و با کیفیت. به محض سفارش زمان عضوگیری اعلام خواهد شد.
پس از ثبت سفارش, کانال شما در صف انجام سفارش قرار می گیرید از ۱الی ۲۴ ساعت کاری ممبر ها به کانال شما اضافه می شوند.
ما به استفاده از سرویس های خود کسب و کار شما رو تا رسیدن به هدف نهایی هدایت می کنیم.
پایین ترین نرخ و با کیفیت ترین نوع جذب ممبر را در ایران ارایه میدهیم.
پاسخ: در این وب سایت شما به صورت مستقیم و آنلاین خرید خود را از برنامه نویس انجام میدهید و هیچ مبلغ اضافی جهت دلالی به بازاریابان پرداخت نمیکنید.
بدین منظور قیمتها کاملاً مناسب می باشد. ضمناً در نظر داشته باشید ؛ شرکت تبلیغاتی دیجی مایکت پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته دارد که میتوانید کلیه ابهامات و مسائل را حل نمایید.
پاسخ : بله قطعا. چرا که تمامی اعضا با تبلیغات وارد کانال شما میشوند و به خواست خود عضو کانال شما میشوند. پس قطعا بازدید خواهند داشت و در صورت با کیفیت بودن کانال آن را به دیگران هم معرفی میکنند.
پاسخ: بله. طبیعی هست که ممبر واقعی ریزش داشته باشد. میزان ریزش به نوع و کیفیت مطالب کانال بستگی دارد که این امر بدیهی است. قطعا افزایشی که ریزش نداشته باشد ؛ اعضا فیک هستند.
پاسخ: در این وب سایت شما به صورت مستقیم و آنلاین خرید خود را از برنامه نویس انجام میدهید و هیچ مبلغ اضافی جهت دلالی به بازاریابان پرداخت نمیکنید.
بدین منظور قیمتها کاملاً مناسب می باشد. ضمناً در نظر داشته باشید ؛ شرکت تبلیغاتی دیجی مایکت پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته دارد که میتوانید کلیه ابهامات و مسائل را حل نمایید.
تبلیغات و جذب ممبر واقعی و با کیفیت برای کانالها امری پر هزینه میباشد. و همکارانی که با قیمتهای پایین و با تبلیغات رنگارنگ ممبر می فروشند مطمئن باشید ممبر فیک و غیر فعال و بی کیفیت را جذب کانال شما میکنند که این مورد برای دوستانی که ممبر فعال میخواهند (علل خصوص کانالهای فروشگاهی) پول بیرون ریختن میباشد.
پایین ترین نرخ و با کیفیت ترین نوع جذب ممبر را در ایران ارایه میدهیم
.
.